Beleving stelt nieuwe eisen aan sport- en wellnesspersoneel

Uitgangspunt van de belevingseconomie binnen de sportsector is dat gasten niet meer altijd puur voor sportieve doeleinden komen. Het moet ook leuk en gezellig zijn. Sport & wellness gaat niet meer alleen om gezondheid. Het is voor veel mensen ook een uitje. Dat betekent dat dienstverlening zich niet meer puur kan richten op het instellen van apparaten of geven van instructies. Het vraagt een andere mentaliteit en een ander gedrag van alle medewerkers binnen de sportsector.

In aanvulling op het boek “Aan het werk! – beleving stelt nieuwe eisen aan personeel” organiseert Jelloo incompany bedrijfstrainingen en cursussen voor MBO en HBO opleidingen omtrent dit thema. Dit kan variĆ«ren van een workshop tot een volledig cursusprogramma.

Basisgedachte is vooral hoe je meer beleving kunt toevoegen aan sport- of wellnessactiviteiten. Hoe benader je gasten die komen sporten voor de sociale contacten in plaats vanuit sportieve doelstellingen? Hoe maak je een feestje van de diplomering bij zwemdiploma’s? Hoe zorg je er voor dat je gasten terug komen omdat ze het gezellig vinden in jouw groepsles? Hoe organiseer je sportieve evenementen waar iedereen nog jaren over napraat? Hoe maak je optimaal gebruik van gastencontact in een kapsalon?

Voor zwembaden die hun personeel uitbetalen via de CAO Recreatie biedt Jelloo een aantal SFR erkende cursussen met subsidieregeling.

Meer info? Stuur even een mail naar info@jelloo.nl dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.